close

   I come here and run a blog coz of EDDIE~ a star from Taiwan^^

  I knew him when I was a junior middle school student, and actually I didnot think him a nice man , just took him as a lovely boy .  And recenly when I see the film "the so-called love "   I suddenly felt that ,  Eddie is a man that worth to be loved .  lol~

 

 我認識你很久了

但我剛剛開始喜歡你

我會喜歡你很久很久

彭于晏。

eddie.png

 

 I am moved when I heard the dialogue.

 我要那個窗戶里, 他們小小的幸福

 那, 我可以做你的第一號家人嗎 ?

 

 溫暖的嘴角, 和上揚的眉毛。  在那一剎那,有一種觸動。

家人的感覺, 就是在這很多個不經意間吧。

就好像看《 協奏曲》的時候 , 袁浩和他在意的那個女孩。

 一句我回來了和歡迎回來的慣例。 一種堅持。

 

eddie , here is just 4 u , and  me  .  

arrow
arrow
    全站熱搜

    SN007LYSENA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()